Un blog cu si despre romani si Romania. Stiri si evenimente de toate felurile. Merita sa aruncati o privire. Nu costa nimic. :D


miercuri, 7 iulie 2010

„M-am intors acasa“

Portarul Traian Marc s-a alaturat lotului in cantonamentul din Poiana Brasov. „Dupa cinci ani m-am intors acasa. Ma bucur ca am ajuns la o intelegere cu FC Brasov, echipa la care m-am format ca jucator. Am ales Brasovul cu sufletul. Este un nou inceput pentru mine si sunt convins ca am facut cea mai buna alegere. Voi trage tare la antrenamente pentru ca vreau sa ma bat pentru loc de titular. Va fi un sezon foarte dificil, pentru ca lotul nu este omogen, insa trebuie sa dam totul pentru o clasare cat mai buna in campionat", a declarat Traian Marc, pentru site-ul oficial al FC Brasov.


Coman a inceput antrenamentele

In cantonamentul din Poiana Brasov a sosit si portarul Dani Coman, care este refacut dupa operatia suferita in luna aprilie la o clinica din Istanbul. „M-am prezentat in cantonament, iar in aceasta dimineata am efecutuat un antrenament la sala de forta. Ma simt foarte bine dupa operatia suferita. Recuperarea decurge foarte bine si am inceput antrenamentele progresiv. Voi avea o discutie, zilele urmatoare, cu presedintele clubului pentru ca doresc sa lamurim situatia mea. M-am simtit foarte bine la Brasov. M-am atasat de echipa, de oras si personal as dori sa continui aici", a declarat Dani Coman, pentru site-ul oficial al clubului.



Sursa :www.fcbrasov.ro

Niciun comentariu: