Un blog cu si despre romani si Romania. Stiri si evenimente de toate felurile. Merita sa aruncati o privire. Nu costa nimic. :D


joi, 29 iulie 2010

Suntem de rasul lumii!!!

Nu imi vine sa cred ce se intampla in aceasta tara. Marti am incercat si eu sa ma uit ca un microbist ce sunt la meciul de "Ligii Campionilor" (cica), Unirea Urziceni- Zenit si nu imi venea sa cred ca meciul nu era televizat in Romania, dar in Russia era. Dupaia am schimbat ca un nebun pe toate canalele sa ma conving pentru ca nu puteam sa cred ca un meci totusi care consta pentru o cupa europeana nu este transmis.

Am
dat pe un canal de sport (nu dau nume ca nu merita publicitate) si am aflat de la managerul echipe din Urziceni ca nu au ajuns la un acord cu privire la suma de bani pe care clubul acesta o primea daca acordau drepturile de televizare. Atunci ma trasnit un gand.... adica noi platim taxa de televiziune celor de la TVR si ei nu sunt in stare sa plateasca 50 de mii de dolari sa transmita un meci al unei echipe romanesti, insa platesc sute de mii de euro sa transmita meciuri ale unor echipe de care nimeni nu a auzit.

Cu 10 min inainte de meci ma suna un prieten sa ma anunte ca meciul este pe b1TV dar ca sa vezi.... meciul era luat direct de pe un link de net si facea, daca va vine sa credeti BUFFER!!!!

Nu am avut insa sansa sa ma uit la meci deoarece claritatea era una de anii '80 si in al doilea rand am preferat sa stau de vorba cu prietenii la o bere decat sa ma chinui sa urmaresc un meci cu pureci pe o televiziune din tarisoara noastra. Am ajuns acasa si am vazut la tv unele secvente din joc si se vedea incredibil de prost. Am trecut peste, am felicitat in gandul meu, pe cei de la B1 pentru ca macar ei au luat initiativa.

Acum urmeaza partea principala a acestei postari. Chiar in momentul in care scriu ASCULT pe Radio Romania Actualitati un alt meci european al unei echipe romanesti Fc Timisoara cu MyPa o echipa din Finlanda. Acum nu mai sunt socat ci sunt oarecum resemnat.

Zilele trecute se spunea ca timisoara a facut unele blaturi in meciurile europene. Cum poti sa iti inchipui ca la interval de 2 zile un alt meci din europa al unei echipe din tarisoara asta draga noua, daca imi permiteti sa spun asa, nu este nici macar difuzat acolo, in finlanda. Poi atunci cum poti sa zici ca nu se mai fac blaturi in fotbal??? Nu stiu ce sa mai zic... nu mai am cuvinte, sunt iritat, frustrat, nervos si foarte dezamagit de lumea care conduce televiziunile si fotbalul in tara noastra.

Astept sa va spuneti si voi parerea la sectiunea comentarii de mai jos chiar daca nu sunteti de acord cu ce am scris si cei am ''aberat'' mai sus

6 comentarii:

Oana spunea...

bleah:|:|

Constantin Andrei spunea...

adica?

Mircea spunea...

ba macar se transmit retururile :D de timisoara inca nu se stie totusi

Constantin Andrei spunea...

la timisoara nici nu are cum sa se stie...niste blatisti aia...

Oana spunea...

bha..scuze de coment vroiam sa il dau la ala cu telefoanele:-? mnuj cum exact a ajuns aici:))

Constantin Andrei spunea...

nui bai...se mai intampla